חיממתם את הלב

מ- 2012, אלפי מטיילים, מספר רב של הודעות ומיילים, מאתגר לשים מקבץ …
תודה לכם על האמון שאתם רוכשים לי כל פעם מחדש !!

 

אני עוד כמה ימים עולה על הטיסה הביתה ויצא לי לחשוב הרבה בזמן האחרון על הטיול המטורף שהיה לי. יש סיכוי שהוא לא היה ממשיך בלעדייך, אז באיחור של כמה חודשים רציתי להגיד לך תודה מכל הלב על התמיכה שנתת לי לאורך שלושת החודשים שטיילתי בניו זילנד.
כשיצרתי איתך קשר הייתי אבודה, לחוצה, ובהתלבטות אם פשוט לוותר ולחזור הביתה. נתת לי לחפור ולבכות לך בטלפונים ובמיילים, וגם כשהכל הסתדר דאגת לשלוח הודעה כל כמה זמן ולראות שאני בסדר. כמובן שגם הייתה לי תמיכה בבית מהמשפחה ומחברות, אבל זה באמת עזר לדעת שיש מישהו שאפשר לפנות אליו, שמבין את מה שאני עוברת וחווה את מה שאני חווה ושהיה שם ועשה את זה לפניי. הייתי בקבוצות אחרות של מדינות אחרות בהמשך הטיול ובאף קבוצה לא הייתה את העזרה והמסירות שמוצאים בקבוצה שלך. מאחלת לכל מי שמטייל לבד בעולם את אותו החיזוק שקיבלתי ממך לאורך כל הדרך. 
ריגשת אותי בטירוף כשהצעת להיפגש איתי ואני ממש מצטערת שלא יצא לי להיפגש איתך
רותם, התחילה עם שותפה והמשיכה לבד בעקבות ליווי

רציתי להודות לך על הליווי והאתר זה עזר לי מאוד במהלך הטיול.
את עושה עבודה מדהימה אני יכול לציין אישית שאחד המיילים שלך במהלך הטיול שלי בניו זילנד עזר לי לקחת את עצמי בידיים ולא להיכנס לדיכאון אז שוב המון המון תודה!!!!
ארז, טייל לבד

מוסרים חיבוק גדול ותודה על ההובלה והעצות. הולכים לפי הנחיותיך ואין פספוסים ! ההמלצה על בית הקפה – מיליון דולר והחדר כולל חלון משקיף לאגם. מדהים !!!
דרור והדס
נסעו לחופשה קצרצרה

 

עכשיו, כשהעניינים נרגעו וקלטנו שאנחנו בארץ. אני חייבת להגיד לך תודה. תודה שהנגשת לנו את היבשת המדהימה הזאת והפכת את החוסר ידע לבטחון מוחלט לטוס לשם. תודה שלימדת ושיתפת אותנו בדברים קטנים שבמהלך הטיול יכולנו לראות או לחוות ולהגיד "הייי ליאת אמרה לנו על זה!" היה לנו חודש שלא ישכח לעולם. תשתפי שכולם יידעו שאת אחלה יועצת לחיים ולטיולים
שיר ולידן
נסעו לירח דבש

 

תודה לך 
אין ספק שהנוכחות שלך והשיחות איתך גרמו לי לשקט וסדר…
תודה אהובה !
אורית
טיול משפחתי

 

היה ממש כיף להכיר ותודה ענקית על כל המידע ועל הזמן שהושקע
ממה מרוצים מהכיוון !
עומר